Як замовити?
Компанія «AUTO PLUS» займається продажом якісних запчастин з Європи на всі існуючі марки автомобілів. Для того, щоб оформити замовлення в нашому інтернет-магазині, Вам не потрібно виходити за межі дому чи офісу. Вся процедура виконується віддалено, достатньо мати доступ до інтернету та вільний час. Якщо у вас в процесі оформлення заявки на купівлю тої чи іншої автомобільної запчастини виникли проблеми – зв’яжіться з нами. Наш кваліфікований робітник своєчасно дасть змістовну консультацію.
Як отримати зв’язок з нами для оформлення замовлення?
Знаходячись на нашому офіційному сайті, Ви можете вибрати зручний для вас спосіб отримання зв’язку з нами:
- за допомогою форми оформлення замовлення через сайт;
- подзвонивши по одному із телефонних номерів, які вказані у шапці сайту;
- шляхом відправки повідомлення через месенджер «Viber»;
- написати повідомлення в соціальній мережі;
- відправити електронний лист на поштову скриньку.
Після отримання заявки наш менеджер найближчим часом зв’яжеться з вами для обговорення деталей співпраці.
Яку інформацію треба вказувати під час оформлення замовлення?
Для того, щоб заявка на купівлю автомобільних запчастин у нашому інтернет-магазині була передана на розгляд – при оформленні Вам необхідно вказати наступну інформацію:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- дійсний номер мобільного телефону;
- місто, в яке має бути відправка;
- номер відділення «Нової пошти»;
- якщо ви проживаєте у Львові та можете особисто забрати замовлення – попередьте про це нас.
Ця інформація використовується виключно для занесення замовлення до бази транспортної служби з метою отримання можливості для подальшої відправки товару до місця призначення. Інші маніпуляції з особистою інформацією клієнта наша компанія не проводить.
Доставка та оплата
Співпрацюючи з нами ви даєте власну згоду на:
- доставка запчастин відбувається виключно по повній або частковій передоплаті;
- під час оформлення замовлення накладним платежем замовник має сплатити не менше 50% від загальної вартості товару.
Якщо у вас залишилися питання – зв’яжіться з нашим менеджером за допомогою «Viber», поштового відправлення, соціальної мережі або ж телефона для отримання консультації.
Увага! На даний момент двигуни, четвертя та інші "різані частини" ми не привозимо.