Повернення товару та гарантія

Вся продукція нашого інтернет-магазину, перш ніж потрапити до покупця, ретельно перевіряється. Але, не зважаючи на цей факт, необхідно враховувати, що автозапчастини вже були у вжитку, тому деякі комплектуючі матеріали можуть не відповідати технічно-експлуатаційним характеристикам, які є у нових виробів. Обов'язково враховуйте цей важливий момент купуючи вживану продукцію.

Інформація для покупців:

  • Після встановлення робочої автозапчастини, ми не надаємо подальшої гарантії.
  • Повернення товару можливе лише у випадку, коли представники фірми не виконали свої зобов'язання або порушили домовленості, пов'язані з даною продукцією.
  • Практично у всіх ситуаціях «повернення» означає заміну запчастин на аналогічну. Гроші повертаються лише в тому випадку, якщо у нас відсутня продукція для обміну.
  • Наша фірма не займається реалізацією елементів кузова конкретного кольору (відтінку). Тому, купуючи такі запчастини, будьте готові зайнятися їх фарбуванням.
  • Якщо представники фірми попередили замовника про дефекти деталі та він погодився її купувати, то після доставки продукції, жодні претензії з приводу ушкоджень не прийматимуться.
  • У випадку, коли замовник або працівники СТО провели діагностику автомобіля та не правильно визначили характер поломки, а потім купили в нашому інтернет-магазині ці деталі, то вони поверненню не підлягають.
  • Не забувайте, що практично кожна вживана деталь має подряпини, надколи або інші механічні пошкодження, які не впливають на її функціональні можливості.
  • При отриманні запчастин в транспортній компанії ( Нова Пошта, Міст Експрес, тощо) клієнт зобов'язаний оглянути стан запчастини і лише в випадку, якщо немає пошкоджень забрати її. Якщо виявляні пошкодження запчастини, клієнт її не забирає, а лише складає акт огляду і описує дані пошкодження. Далі ми звернемось до транспортної компанії з вимогою відшкодувати завдані збитки. 
  • Претензії щодо пошкодженого товару, який було отримано з транпортної компанії не оглянувши його, розглядатись не будуть.
  • За пошкодження, які виникли під час перевезення замовлення, несе відповідальність транспортна компанія.
  • Ми веземо запчастини з Європи і не зацікавлені в поверненнях, з огляду на лояльність клієнтів і звісно ж витрати.
  • Ми не несемо відповідальності за роботу СТО чи майстрів, які встановлюють куплені в нашому інтернет-магазині запчастини. 

Не зважаючи на той факт, що компанія зацікавлена в кожному новому клієнтові, ми ще раз нагадуємо про специфіку наших товарів. Реалізовані запчастини були у вжитку, тому перш ніж оформити замовлення, добре подумайте, можливо, у вашій ситуації краще купити нові деталі.

Вверх
Ми використовуємо файли cookie для аналізу трафіку, адаптації контенту та реклами для вас, а також дозволяємо ділитися інформацією в соціальних мережах. Ми ділимося інформацією про вашу активність в Інтернеті з партнерами Google: сайтами соціальних мереж, рекламними та веб-аналітичними компаніями. Наші партнери можуть поєднувати цю інформацію з інформацією, яку ви надаєте, і даними, які вони отримують, коли ви користуєтеся їхніми послугами. Продовжуючи використовувати наш веб-сайт, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie. Ознайомитися з cookies.